Historien

Reklamebyrået Action Nordic har blitt kåret til best i verden hele 11 ganger og vunnet 39 internasjonale priser.

Blant 89 søkere ble Traa etter flere intervjurunder og reklametester i Oslo og København ansatt som norsk frontfigur og tekstforfatter i et av Europas beste reklamebyrå. Sammen med nordisk direktør har han presentert byråets kompetanser for markedsdirektører i flere av de aller fremste bedriftene i Norge/Norden. Traa hadde blant annet ansvaret for all norsk newbizz-satsing, eksisterende og potensielle kunder, booking, kundemøter, kunderelasjoner og utarbeidelse av prosjekter. Traa har hatt hovedansvaret for byråets norske satsing, der han kan vise til en sterk kundeportefølje. Arbeidet bestod hovedsakelig av kreativ tenking, tekst, møtevirksomhet, og business med både små og store kunder.

Traa har blant annet laget flere reklamekampanjer, og jobbet sammen med toppledelsen for blant annet Coca-Cola, Norge/Norden. Noen av arbeidene til Traa har blant annet vært Coca-Cola julekampanje 2001, Coca-Cola sin største suksess noensinne, Go for a smile + website og Coca-Cola sommerkampanje 2002. Videre har han arbeidet seks måneder med Coke light sin nylansering av sitt produkt. Traa har arbeidet fram mastertekster for SCA Norge, Libero og Tena, oversettelser for TDC Tele Danmark, og en rekke andre tekstrelaterte prosjekter. Arbeidsplassen har hovedsakelig vært i København med pendling til Oslo/Norge.

Noen av Traa sine arbeidsprosjekter har vært:

Referanser